Rabu, 24 November 2010




Siapa gambar yg ada kat atas tu??Korang kenal dier??!!ah, semestinya korang x kenal dier. dier ni kakak sedara saya yg baru lahir ke dunia. ceh. baru lahir apa. dh nama pon kakak sedara, mesti ar lahir dulu daripada saya. saya baru jer kenal dier ni, tapi oleh kerana otaknya seakan dijangkiti virus seperti saya,maka kami seakan dh lama kenal. dier tu tua setahun jer dari saya! haha. dier dok johor bai! aku yg dok kat selangor ni. manalah aku kenal dak tu.Hei macha, aku x sabar nak jumpa kau. mau menyelik pelbagai perkara. dan kita akan bergabung tenaga membuli yuyun.

Walaupon ketinggian dier melebihi ketinggian kita. namun dgn mulut anugerah tuhan ni, mari kita membuli dier.ceh, sekali dier g tau daddy ngan mummy dier. mati kita. terkebil kebil karang kita kat dpn daddy dier. apa lagi nak saya huraikan soal dier ni??!! Oh ya, ttg kenduri kak diana tu, makasih ingatkan. aku lupa dol!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan