Selasa, 30 November 2010

tajuk di tgn anda

hei. saya baru saja pulang dari pegi jln2. hah! puas gak nafsu saya nak g jalan2. selama 5 ari duduk terperuk di rumah saya ini sambil menyaksikan abg saya bertungkus lumus belajar untuk SPM. ha elah! belajar apanya. tgk ar skang ni. Batang idong pon x nampak kat umah. dier ke mana?? oh, ke rumah haziq. x per lah kalau camtu. haziq tu pon daknyer baik. sopan santun.ceh. kau ni pehal fiqah, memuji muji itu anak.

tadi saya g jln2. saya terjumpa baju yg amat cantik. sgt cantik. saya ingin membelinya. Namun malang seribu malang,dompet tertinggal kat kereta. mau ambil??hah! x pyh r! dh la jauh! biarkan saja baju itu. namun di dalam hati.. saya rasa hati saya pecah berderai. Serius saya cakap, ianya lebih menyakitkan dari orang putus cinta.Napa x minx duit dari mama n abah kau,fiqah??Yaa, itu mmg cadangan yg baik namun mama saya dari kecil menyuruh saya berdikari. lupakan saja hasrat itu. x per2. dompet berani buat dajjal kepada manusia. ceh, saya yg salah sebenarnya.

argh! masuk dlm kereta . saya baling dompet itu ke luar tingkap. ah, kejer bodoh fiqah. Kau gak merana karang! jadi lupakan. apa yg saya buat?? saya keronyok2 dompet sampai lunyai. haha. puas ati saya sekaligus membuatkan duit tu keronok sekali. saya melihat dompet tu seakan2 mengejek saya."nyenyenyenye, fiqah x leh beli baju. nyenyenyenye." pada mulanya saya fikir itu hanya khayalan namun semakin lama semakin giat mengejek saya. Akhirnya, dompet tu bertukar tuan. saya memberikan kepada mama saya. Saya tidak memerlukan dompet biadab seperti dier.

haha. giler! hei, saya nak sampaikan pesanan kepada semua rakan terbaik saya

wan: MZA.. haha.aku doakan kebahagiaan korang ok??
iman:woi,aku akan cuba thn tgk muka kau ngan spect baru kau tu. doakan aku!
hazimah: gamba kau kat blog n FB sumernya cantik belaka. dh! jgn kembang sgt.
qistina: kau ngan syahin. aku masih belum pasti apa hubungan korang ni. haih!
sya-sya: percayalah yg aku rasa si syafif tu minat kau. bukan main lagi waktu akhir sekolah!
hazziqah: hei ziqah. aku tau kau jebat. ceh. berhenti panggil aku fifi atau aku akan panggil KAU iqah
hafiqah naqisya: hampir rosak ketika begadoh ngan zimah. nasib baik dpt diselamatkan.ily korang.
yuyun:hei manja!ceh. ada skandal ngan 10 lelaki?? mcm x percaya
Nisah: kau! si gadis yg curang. ceh. gurau beb!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan