Jumaat, 2 Julai 2010

hui



ok.....dh lelah dh aku ni....hakhak....rmilak org on9 ari nie...oh ya...aku baru abis amik report card,,aku mendapat keadilan tau...sc aku bertukar menjadi B...hah...korang apal???nak menghina aku lak!!!!tau lah korang pandaikan...aku dapat no.15 jer tau...hati aku remuk kener laggar lori...ha!!!ehem,disini saya ingin menyatakan....ami hazim akan memakai cermin mata...hakhaka...korang pasti terkejut!!!melihat muka barunya tu..hakhakhak...nerd!!!dulu dier ejek saya,sekarang giliran saya pula!!!anda mau mengejeknya juga??!!sila beratur...saya dh beratur 2 taun yg lepas lagi....dia masih x percaya bahawa dia dh rabun..hakhak..itu anak..dier menangis gaya anak kecil....hakhakhak.....lihatlah muk diatas tu....mcm itulah dier menangis...hakhak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan