Ahad, 4 Julai 2010

tabiks


hei anda di rumah...bertemu semula di rancangan i-carly...ceh,baru melihat di tb sudah berangan menjadi hos..bleh blah la afiqah..blek kg. la...tunggu masa untuk dipinang...heh..itu bukan citer yg mau saya kongsikan bersama anda...tadi,masa ayah saya pulang,ayah saya mendpati ibu saya tiada di rumah lalu menyangka saya yg menyoroknya...ayah saya pikir saya penjenayah bersiri kerana saya pernah menyatakan saya ingin menjadi perogol bersiri...hui!!saya mencarot jadi abaikan...saya yg sedang enak membaca buku sej....ceh..sebenarnya hanya majalah hiburan...saya tersentak apabila seorang lelaki menceroboh kubu pertahanan saya..sebenarnya hanyalah ayah saya...ayah saya menyatakan bahawa ibu saya hilang...kami mencari seisi rumah namun kekal tidak jumpa..ayah saya mencari di luar rumah pula dan kami jumpa di dalam kereta ibu saya...hui!!tabiks sama ibu saya...sampai ke situ dier mau menyorok....tapi untuk apa??!!!hanya membuang masa....akhirnya kami jumpa juga ibu saya!!ibu saya menyatakan rasa bangganya kepada saya kerana berjaya menemukan ibu saya...nampaknya impian saya untuk menjadi penjenayah yg popular hampir menjadi...sharline tu..saya lah yg culik..hakhak...saya hanya berguraulah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan