Sabtu, 17 Julai 2010

ok...hah??


hei...pagi2 ni..erk...masih pagi kah??!!!saya tetiba teringat dengan rakan yg bernama amy dan ekin..anda pasti tidak kenal siapa itu amy dan ekin...mereka sejenis mamalia yang hidup di taiping,perak.anda kata saya merepek??!!anda kata saya merepek??anda taukah maksud kawan!!anda tau??!!urp!!mengapa anda membaling kulit pisang kepada saya!!saya belum habis berbahas...anda sudah membaling kulit pisang..huuuuuuuuuuuu!!sudahlah afiqah,bukannya sesapa kesah pon...saya tertarik dgn kenyataan mereka...'wei afiqah,ko rasa aku waras x?'saya tersentak dengan pertanyaan tu.."asal ko tanya soalan bodoh tu...x menarik lagsung".lalu dier berkata dgn lantang..."ko tau kan yang aku ni bodoh,pastu cikgu cakap kat kami yang akal kat otak kami terbang....bodoh kan cikgu tu..."anda tau...saya teringat kat sorang cikgu di skolah saya...hahs!!saya bertanya..apa yg korang bidas kepada cikgu tu...anda tau kenapa saya kata begitu...kerana dia tu selalunya kuat menjawab..dia pon kata "aku cakap jer ngan cikgu tu...cikgu tu waktu kecik pon bodoh kan??pastu kan weih,cikgu giler tu keluar dari kelas mcm tu jer...kasar sgt ker aku ckp.."anda rasa itu kasar??..saya raa dier tu layak masuk neraka...ahaks!!gurau jer larh...sudahlah..buatnya dia bace blog saya..habis saya..suahlah..saya nak melihat blog saya...apa yg ditambah oleh nurul iman alias..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan