Ahad, 25 Julai 2010

huuu

maaf,tumpang lalu...ceh....ko cakap ngan sapa afiqah??huh!!!dasar begok ya mu!!besok genaplah umur saya...sami dpn umah saya ckp..bila genap umor 13 taou,saya akan pandai....ceh...sejak bila larh jiran saya bertukar jadi sami...yaa...saya masih di zaman kuno...apa yg saya melalut nie...saya baru saja habis tgk gambar adik CAMPOR...anda jgn tanya itu siapa...bpk ar adik dier...sexy ya amat...saya yg di hadapan laptop ini tersentak....maka terjadi lah peperangan antara saya dgn laptop ini...saya tidak snegaja menampar laptop ini kerana terlalu terkejut melihat gambar berani mati dier lalu menampar laptop ni...tiba2 ada sepasang tangan muncul di sebalik laptop...lalu mengetuk kepala saya...ceh...x de ar..merepek jer saya nie...saya dh x suka dak campor...muktamad...oh ya,saya sdg lapar ni...ada apa ya kat dapor...mari kita lihat sama2..,oh...terlupalak yg anda terperangkap dlm laptop ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan