Sabtu, 18 September 2010

dodo

Hoi….setelah sekian lama saya menyepikan diri dengan jayanya….pasti korang tertanya-tanya…kemana saya menghilangkan diri…adakah saya bertapa di gua??!!!atau terlantar di hospital???atau sesat didalam hutan yang tumbuh dengan segar??tidak!!!saya hanya berperang dengan tepung dan sedikit mentega di dapur…kalian taukan tangan saya diperbuat daripada kayu jati yang mahal,jadi manalah saya boleh buat biskut-biskut yang memerlukan kreativiti manusia…ending storynyer saya hanya tolong tengok dgn muka yang sayu….sayu????err…sebenarnya saya melihat dgn perasaan yang agak gembira..kendian,saya tengok tv…agak kecewa kerana camp rock sudah habis….besok saya akan pergi ker syarikat astro untuk menyuruh dier membuat ulangan kali ke-3…3 kali saya terlepas….sememangnya hal yang memalukan saya untuk berhadapan dengan masyarakat…ceh…melampaula tu..lalu,saya mengambil keputusan untuk tengok citer MARHABBAH DE LAILA.camtu kowt eja dier.citer tu agak memualkan bagi saya….mengapa dier kawin ngan laki muda???!!!!dier tu dh tua….whoa!!!saya boleh hilang akal kalau menoton drama itu lagi…tetiba saya teringat akan folio yg x siap2 lagi…folio sejarah??!!!sejarah sudah tidak wujud di sekolah saya….folio geo??!!!geo tunggu masa untuk ditendang oleh saya…folio sivik???!!!dh la weih…sivik tu duduk je lah elok elok kat kampong…jangan nak menyebok!!!psst!!handphone saya hilang…hakhak..dpt beli handphone baru…saya ingin meminta maaf atas kata-kata yg agak kasar pada entry yg lps…sekian tima kasih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan