Sabtu, 25 September 2010

psst

rasa penat membuak2 di dalam dada....ketika orang lain sedang tidur dgn enak,mengapa saya masih disini,melayan orang2 yg x menghadirkan diri ke open house saya!!mengapa???!!!jawapan ada di tangan anda..hanya taip ON CAMPOR dan hantar ke 999...dgrlah luahan hati seorang pompuan:

pompuan:Oh kassim.mengapa kau tidak dpt menerima aku

laki:sapa kassim ha??!!aku galang.syuh orang tua(sebenarnya muda)

pompuan:Dulu kau berjanji untuk berkahwin denganku..mana hilang janji2 mu itu kassim??!!

Laki:Pegawal...halau dier!!!

pompuan:kita kat tasik kassim..mana ada pegawal..

laki:kau diamlah rogayah..(sebenarnya tidak tahu nama)

pompuan:namaku salmah bukan rogayah

laki:ahh...salmah ker salmon ker.aku x kesah.yg aku nk ko bla!!!

pompuan:Jangan kassim...jangan tinggalkan aku..

laki:mcm nilah abu..apa kata ko pegi kubur...pergi tanam diri sendiri

pompuan:lelaki semuanya sama jerp!!

laki:mmglah..dh sama jantina

pompuan:aku sumpah kepala ko botak!!!!!!!!!!!

laki:kepala aku mmg dh botak

pompuan:cis kuang ajar!!!

laki:balik lah samat!!

pompuan:puih!!

laki:ko nk ludah kat aku apsal??!!!
-bersambung-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan