Khamis, 2 September 2010

ponteng


ponteng skolah???!!!yaa....disini saya ingin nyatakan bahawa afiqah hazwani,pelajar paling bijak..telah memonteng skola.ha,bijak??buka mata awak tu afiqah.budak x sedar diri..dhla menumpang rumah orang,berlagak macam rumah sendiri...hoi..sapa yang tumpang rumah ko ha tolol...err...maaf..terbawak2 perasaan lak...biasalah orang mengandung..aik??!!bila masa aku mengandung??!jaga sikit lawak ko tu!!!mencarot x henti2...oh ya,besok saya akan dtg kerana ada khatam quran...oh afiqah,itu sebab awak nak datang..mau menggedik di sana??!!ari ni,bila time geo..x nak lak awk dtg....kasi seribu alasan kat mak awak...haih,bertaubat lah afiqah...bisinglah dier nie...aku dgt skolah dh kira bersuyukur ar..bukan sng mau melihat wajah afiqah di sekolah...bai...aku nak wat folio sivik

p/s:cik nurul iman,anda dipersilakan untuk menyiapkan biodata folio sivik anda..pesanan ikhlas dari cik afiqah hazwani..ko ingat tu tolol!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan