Ahad, 3 Oktober 2010

menanti hari malang

Gadis di luar sana..lihatlah gadis di dalam sini....ha elah...aku sebenarnya x tau nk tulis apa...lagi susah dari soalan math..sini biar aku persembahkan serangkap pantun hasil dari nukilan adik Afiqah hazwani...ceh..sebenarnya x der pown...cakcakcak...anda ditipu..seronok x??!!!yay!!!tepuk tangan...weih...aku nk titipkan pesanan buat iman..ko iman,otak aku dh jem hanya kerana nk menurut permintaan bodoh ko tu..ah,buang masa aku jerp...iman bergaduh ngan 2 rakan taulannya itu?????mengapa???!!namun bukan itu yg kiter nk citer...yg kiter nk citer skang nie adalah dimana ibubapa saya???!!!katanya mahu pergi kenduri..namun jam sudah menunjukkan hampir pukul 7 malam...sedangkan ibubapa saya pergi pada pukul 11 t/hari...apa sebabnya??!!misteri!!!ceh,kau ingat orang takut ker afiqah???x der nya!!besok saya pergi ke sekolah dgn azam yg membara..ceh,tgk2 dtg lewat...mmg gempak ar!!!dan mereka mentertawakan saya..hoho...besok subjek apa yer...ah,semestinya awal2 perhimpunan giler tu..dier terlebih dahulu menerpa fikiran saya...guru bertugas minggu lepas bercakap pastu guru bertugas minggu ni bercakap pastu las kali ayahanda yg bercakap...walaupun tenuk yg melanggar dier,dier ttp meneruskan ucapan yg ntah paper tu...pastu masuk kelas..subjek awal bm..ok,kita lupakan bm kerana bm pasti tidak sempat...owh mt..saya masih tidak menyiapkan latihan mt yg diberi oleh cikgu..ahh,waktu per. Besok saya watlah...lps mt ...REHAT...seluruh isi sekolah menantikan waktu rehat yg diadakan penuh gemilang.yg pastinya saya akan membelikan fish and chip and air mangga...saya nak menegaskan di sini bahawa sya tidak suka air mangga...namun acik kantin yg sejak awal persekolah membeci saya tu tidk menjual air laici..cis!!esok pergi sekolah saya bawak parang...hoho...ha elah...ntah2 aku mati kene penggal ngan cikgu mt sebab x siap homework yg x penting tu..ceh,x penting aku kata...cikgu bukan penggal dh,dia campaknya aku terus ke dalam sungai...lalu terpampang di dada akhbar...guru membunuh murid hanya kerana tidak menyiapkan kerja sekolah...gambar aku pon ada...ceh,popular lepas mati..afiqah,maghrib!!!laungan seorang ibu mengingatkan anaknya...hakhak...nanti ar aku tulis lagi mlm nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan