Jumaat, 8 Oktober 2010

nanti nk sambong..

Ohoi... rasa bosan mula menguasai hati...tolong jangan jadikan dia raja dihati ku...mari saya citerkan kesah semalam...awal dtg skolah saya sudah kena serang dengan kuman..amboi,kuman pon x bangun pagi lagi,afiqah!!pagi2 saya datang,seperti biasa..wajah seperti saya ni mana mungkin akan ditarik untuk sportcheck..hahahaha..sesampainya saya di perhimpunan tu...saya melihat tiada orang..ceh,ngade ar kalau x der org..maksud saya orang yg saya kenal..yg lain hanyalah alien yg singgah sebentar di bumi....yg bermata satu..rupa-rupanya meeka semua berkumpul di teluk batik...

Teluk batik apanya??!!!!mereka berkumpul di kantin sekolah bersama si Zahid tu...hallahh!!!ada gak nama si botak nie...ceh,dia mana botak..mandai er aku...nanti ar saya sambong...nak mandi dulu...chow!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan