Selasa, 2 November 2010

karut semua ni

hei. dah lama rasanya tangan runcing ini x merayap di keyboard. saya nak buat pengakuan. saya x pegi sekolah..! amacam? hebat x pengakuan saya tu. saya x pergi sekolah sebab saya demam teruk dan teruk dan teruk. okey tipu. saya sebenarnya sakit kaki saja kerana masuk hutan gila tu. sebenarnya..dah x sakit. cuma mengenangkan subjek math membuatkan saya memilih jalan kebenaran iaitu poteng sekolah. alhamdulillah. saya dapat jalan yang benar. haelah. jalan kebenaran apanya kalau ponteng sekolah. tapi math tu. dia buat saya tertekan. sangat-sangat. dengan cikgu bermisai lentik. sekali lagi saya tipu. cikgu saya perempuan. hee..maaf pn.ilmiah. sekarang ni hidung saya dh mula banjir. adoyai..bukan menangis. saya selesema. mengapa? ah,lupakan. makan ubat hilanglah. apa lagi nak saya kongsikan dengan mulut kepoh anda tu. eh jap. saya nak kene g makan ar. bolai. apa tu??. abaikan! bai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan