Ahad, 12 Disember 2010

blogging! yeah. dekatkan sikit muka korang tu kat skrin kerana saya memahami pasti agak sulit untuk melihat tulisan.haha. x per. nanti saya tukar lah. jgn risau! sini saya nak ceritakan sedikit pasal kenduri kawen yg berlangsung di rumah wak saya a.k.a. kampong r. ha sebelum tu, tolong r wei. hentikan gejala songsang yg wujud kat fb tu. ceh. x r songsang mana. yg group2 tu ha. kalau nk wat pon jgn r babitkan saya yg malas sikit nak chat kat fb ni. nak delete menyinggung perasaan lak. adoyai. ok mari kita focus kat cerita kenduri kawen.

bermula perjalanan:

sepak menyepak mula berlaku di kereta. ceh. sebenarnya semuanya sibok melayari mimpi di dalam kereta. tidak berapa lama kemudian terdengar suara garau memecah kesunyian, haha. bapak aku lah wei.

abah: ok dah sampai. bangun2.

mama: hei, bangun2..(suara yg agak tinggi)

saya sudah mula mengintai-ngintai di tingkap, namun x nampak pulak saya rumah wak. yg ada kat dpn saya ialah bangunan yg tersergam indah. ceh. tesco namanya. lalu, saya mengalihkan pandangan kearah lain, tetiba saya terperasan ada seorang budak lelaki di sebelah saya. siapa dier ni?? rupa-rupanya dia adalah abg saya.dia masih lagi berdengkur di sebelah tanpa mengiraukan suara yg memanggil-manggil namanya. alahai kassim.


saya: napa kita singgah kat tesco ni.

mama: nak makan. nanti kat rumah wak x der makanan;


Tiada ulasan:

Catat Ulasan