Isnin, 13 Disember 2010

kenduri kawen.


napa menangis wahai saudari. selepas disoal selidik. rupanya pengantin lelaki x sampai2. haha. kesian adik sedara aku ni



ni siapa yer. yg penting bukan sepupu aku. jadi maaf yer dik, adik x mendapat layanan dari saya. mainlah kau sorang2. hoho.



haha. su yaya tu dh penat dh melayan kitorang. hilang kecomelan dier. serius wei, aku suka dier. comel!!


ha.. ini pengantin yg kedua. haha. kami disandingkan dgn lebih meriah dari pengantin pertama. ceh. maaf, saya cuma gurau.


wohoo. tahniah kepada keluarga ini. hoho. eh, asal aku tgk muka si syamarul tu blur. rambut sudah mula kusut masai, namun itulah buah hati pengarang jantung yg dipuja2 oleh si yuyun tu ha. ish3.

wah, kak ain. lawa yer akak. ehem2. dier ni dituduh menjadi awek syamarul. berapi mata si yuyun tu.. rupa2nya salah. namun si yuyun masih x puas ati.



ceh, orang lain semua berpeluh2 melayan tetamu, kami dgn enaknya bersantai di keter ni. maaf wak, kami ni pemalas sikit.


budak ni. korang tau x, kami pusing satu rumah cari kasut dier yg hilang. lelah tau! kasut dier wat dajjal btol. org dh pandang pelik ke arah kami dh.leks r.




yeah. lihatlah si nisah ini. dier balek jer kampong, semua orang pandang dier dgn pandangan yg sungguh pelik. haha. saya yg mmg sedia kenal dier ni, dtg2 tros menerpa dgn soalan "kau kata dtg semalam. apa lah". dtg2 saya dh mrh2. haha



hah! inilah adik sedara saya. jgn cuba sesekali mempertikaikan saiz kami. haha. yuyun bergatal ngan mamat2 catering. haha. sumer dier ckp hensem. cukup2lah 10 pakwe kau tu ha.



ini.. ini.. err. ah, abaikan si yaya ni. haus benar dier.



haha. inilah pengantin nyer. maaf kerana saya cuma mengambil pengantin pompuan kerana pengantin lelaki tu tiada pertalian darah dgn keturunan pahlawan ini. ceh. lumba lari sikit dh jatuh, nak cakap pahlawan konon.



ah,3 anak dara yg perasan. kami melihat tiada orang di pentas tu. pentas?? aku x tau lah apa nama bender tu. lalu, akal kami panjang untuk bergambar. haha.


gamba ni kami ambil dlm tandas. bersih woo tandas dier. macam kami orang pertama yg gunakan tandas tu. padahal dh ramai dh yg guna. lawa giler. eh kau afiqah, yg puji melebih tandas pasal??
masjid x nak lak kau puji. baiklah, saya insaf. namun ianya berkekalan hanya selama beberapa minit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan