Khamis, 16 Disember 2010

yaa. mari kita bermain kata di dalam blog ni. aceh! kejap, saya nak luahkan perasaan x puas ati saya di sini sebentar:


"woi angah, apa kau x puas ati ker dah main game ptg tadi, nak guna waktu mlm pulak. lemak ar!! nak guna untuk belajar konon. blah ar! uh, dh x boleh tng dh ni."


hah! puas ati saya. sebenarnya belum berpuas ati namun... biarlah. ni lagi satu. sbenarnya saya ni pergi ke x ke A famosa kerana tiada jeritan yang berbunyi

"Afiqah! pegi pack baju, bawak ke bilik mama lepas tu"

namun, suasana di rumah hanya sunyi. sesekali kedengaran cengkerik berbunyi. err, sebenarnya semuanya berkumpul di dapor. kedengaran perbualan amat hangat. namun, saya malas mau ikot campor. saya lebih suka berada di penjuru ruang tamu sambil berblogging. dgn ditemani secawan mocha. err, sebenarnya x der pon air. setitis air pon x der. rumahku dilanda kemarau hebat.

ceh, kemarau bendernyer. kau sendiri yg malas nak wat air, menyalahkan cuaca. hee. maaf tok. semasa cuti sekolah ni, saya terlantar di atas katil selama seminggu kerana kepala begitu pening, namun digagahkan juga tangan mencapai laptop. begitu hebat penangan teknologi kepada remaja.

pejam celik pejam celik rupa-rupanya lagi 2 minggu saja lagi saya akan membuka langkah selebar-lebarnya masuk ke kawasan sekolah bak kata aizat aliff.

"selamat datang ke neraka holding."

wah, itu anak! mulutnya amat berbisa yer! sebenarnya saya x ingat pon 2 minggu lagi nak bersekolah, namun abg saya terkenal dgn kelancangan mulutnya itu hampir setiap hari mengingatkan saya yg agak pelupa ni.

angah:2 minggu lagi jer, qah

saya: bender?

angah: sekolah..(sambil tersenymum)

saya hanya mencebik ke arah dier yg seakan tidak mahu mahu melenyapkan senyuman sinis dier itu. x per2. mungkin taun dpn atau 2 taun lagi dier akan pergi terbang bersama dania. ceh, x pasal2 aku tgk muka dier berlakon dlm siri awan dania yg entah kesiri berapa tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan