Isnin, 27 Disember 2010

blogging



ah, bosan kembali merebut takhta. mengapa ia x boleh biarkan gembira mengambil takhta itu?? mengapa?! ah, sudahlah(mengesat hingus). saya sendirian di rumah ditemani dgn ikan-ikan saya yg hanya mampu memandang sayu ke arah saya. saya seperti terdengar suara


" tuan, maafkan kami kerana x dapat menemani tuan. Kami hanyalah ikan yang duduk terkurung didalam kotak ni. maafkan kami tuan"


saya pada mulanya terharu namun tersentak di pertengahan cerita. apa dier panggil?! kotak?! hei ikan x guna, aku dh mahal2 beli aquarium tu, kau boleh panggil kotak! huh! alangkah bagusnya kalau ikan saya tu menjelma menjadi putera raja yang hidup di planet zadora seperti cerita dongeng putera katak. dier sedang mencari cinta sejati.

acehceh kau,fiqah! kau ngan tina tu lain sikap. kalau katak dier hilang, dier mengangis tersedu-sedu, tapi kau! ikan kau hilang kau boleh berpesta lagi! apatah lagi hilang! kau dgn muka yg selamba amik ikan tu pastu buang! heh!

walla atok tua x sedar diri ni! nak membebel lak dier. kalau ikan saya mati, saya akan goreng! x der lah kejam sgt sampai nk buang ikan tu.


ok rakan-rakan. seminggu lagi kita mau bersekolah. apa nak jadi ngan dunia ni?! kenapa masa begitu pantas! peralatan sekolah masih tersimpan kemas di baah katil. beg sekolah?! saya.. saya.. tidak dibenarkan membeli beg sekolah! mengapa tuan hakim menjatuhkan hukuman begitu kejam terhadap saya?! apa salah saya?! saya akan turun naik mahkamah untuk mendapatkan hak saya! yaa, pasti!

di sini saya ingin memberikan sekalung tahniah kepada cerita ini:

he's beautiful

easy fortune happy life

disney waktu rehat

oh my lady!

cerita yg bez! saya x sukalah cerita bukan diriku! x best langsung. x logik tahu! lepas kes saya selesai, saya nak pergi lagi ke syarikat astro. orang dh hafal dh muka saya. sebab-sebab saya x puas ati:

1. cerita dier asyik ulang-ulang jer

2. banyak cerita hantu

oklah, saya dah melalut-lalut dh ni. bai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan