Selasa, 29 Mac 2011

Apa? -__-

Malas berkias macam orang akal terbang hari ini. Takda idea tapi entahlah, perasaan membuak-buak weh nak blogging. As every prefect was informed, this Friday will be held a particular camping. For sure for all prefetcs. Kay jangan nak bajet London sangat lah kan?

Memang. Memang group aku takda sorang pun yang sporting. Aku nak kawan dengan siapa nanti? Lava? Or the guy that Afiqah met at NSK last year? Tolong jangan dera emosi aku. Aku merayu.

And for the rest, semua form 1 tak silap aku. Yang sorang tu berlagak. Yang lagi sorang, pffftt. Aku pula terpaksa berlagak dengan dia. Maaflah ya, tapi aku tak suka kau.

I thought that I'll be in same group atleast with one friend of mine. Atleast budak form 1 yang aku rapat pun jadi lahhh. Tapi lain yang jadi. Kekalahan memang gemar membeban hidup aku. Damn.

P/s : Tak seronok langsung. Kbye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan