Jumaat, 1 April 2011

sekolah ku gila

Assalamualaikum ya rakan rakan yg dikasihi. Berdirinya saya di sini kerana tiada kerusi di sini. Ah, lawak bodoh yg menyakitkan hati.

Wei, aku dpt berita bulan 4 nanti ada ujian lagi. Korang bayangkan, bulan 3 ujian 1. bulan 4 ujian 2. bulan 5 periksa. Meroyan ke apa sekolah aku tu. Aku baru nk berehat, terpaksa belajar balek. Periksa menjana minda konon. Ei blahla dgn fakta kau tu. Ceh, fakta rekaan aku sebenarnya. Ayat sebetulnya: sukan menjana minda. Biasalah aku, hidup x pernah betul.

Tadi kat sekolah,aku kener cucuk ! pergh! Nurse baru ha cucuk aku. Dh la kapas terjatuh, dier sempat amek lagi kat bawah. Jarum dlm lengan aku lagi. Anak orang ni wei. Mmg ar sesaat jer dier amek. Tapi sesaat masa tu sgt bernilai. Tapi aku bersyukur ar dari sa’adah. Tercabot ha jarum. Lama giler nurse tu cucuk. Sa’adah nk menangis dh wei. Haha. Haih, lawak pulak.

Isnin ni ada oral.. jumaat ni hantar folio. Pastu ujian. Apa kes ni wei?! Aku x kira, aku nk gak berhenti sekolah. Ceh, x pasal pasal korang jumpa aku tgh kutip tin kat tepi jalan. Apa lagi yer nk ckp. Oh, akhirnya aku blogging gak. Aku ingat blog ni akan terkubur jer. Terasa beban aku hilang. Key ar. BYE! Eh, silap assalamualaikum.( menyahut seruan SALAM SEPANJANG HAYAT kat sekolah aku tadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan