Jumaat, 1 Jun 2012

Eijat Abdullah :)

okay okay. tah sapa punya pakwe aku cekau ni. Suka hati aku je tulis nama si Eijat ni. Dia ni bakal suami,bakal besan, bakal mertua aku. Semua aku nak ambik. Mula-mula berangan jadi isteri dia. Alamak nasi lemak, dia dah ada awek. Berangan pulak nak kahwinkan anak aku ngan anak dia. Dalam otak aku terbayang-bayang anak aku yang handsome tu kahwin dengan anak dia si leesya tu. Lepas tu, secara tiba-tiba anak aku tak suka anak dia sebab anak aku dah jatuh cinta dengan Mia Sara Nasuha. Takpe anakku, mama akan kahwin dengan si Syalee. Maka dipendekkan cerita, Eijat jadilah aku punya mertua. Ya Allah, janganlah Eijat atau kaum kerabat dia baca benda mengarut ni. Malu aku kiah oi. Berangan kemain lagi.

Hari ini cuti sekolah. Tiada apa yang membarangsangkan. Pergi tuisyen dengan harapan boleh jumpa si Zayn Malik namun harapan tinggal harapan. Bayang dia pun aku tak nampak. Yang ada hanyalah muka-muka yang tidak diperlukan. Ah, sedih mengenangkannya.

Fuh dan fuh akhirnya setelah sekian lama. Zaman kegemilangan aku sudah muncul.

                                    




                                   Dengar sini semua orang kampung. haa yang jauh tu mari dekat.
      Saya mahu mengumumkan bahawa saya sudah menyiapkan folio 
         sejarah saya.                         




oh yeah. aku rasa macam nak berlari keliling rumah. penat aku menyiapkannya. Tengah malam menghadap lappy. Dah gaya macam orang bekerja dah aku rasa. Berlagak matang sebentar, Eijat Abdullah mesti bangga ngan aku. Lepasni aku nak tidur, mimpi eijat. haha gedik. Apa ? korang tak kenal eijat ? Waduh non, itu anak femos orangnya masakan kamu nggak kenal ? Biar aku selaku peminat fanatik dia letak gambar dia.




                                              Dia nak pergi kahwin ngan aku tu. ceh berangan




Oh god. So handsome



asdfghjkll


                                 

                                                           Mahu ke mana ha aizat ?





Maka tamatlah post aku yang gedik ni. Simpan rahsia tau yang aku ni minat Aizat Amirul Abdullah. Kita-kita je tahu.

2 ulasan:

  1. memang handsome...dye pelajar kolej..pandai2

    BalasPadam
  2. macm mne dy bley femos sgt?? sape dy sbenarnye??? ngalahkan artis pula aq tgk...

    BalasPadam