Isnin, 4 Jun 2012

Aku tidak mampu

Ya aku tidak mampu. apa yang tak mampu ? Korang jangan salah sangka. Aku bukannya nak berjiwang seperti yang kalian sangka. Siapalah aku untuk berjiwang. Hingus meleleh pun minta tisu dari kawan. Ceritanya begini, aku mendapat tahu bahawa sejarah tiada siapa dapat A. Paling highest pun 72. Dan orang yang dapat tu kawan baik aku. Wan Noor Syahirah. Seronok kau tikam belakang aku ya wan. Mari aku masukkan gambar dia sekali.





Yang berbaju biru itu. Sebenarnya gambar ini 2 tahun yang lepas. Aku tak jumpa lak gambar dia tahun ni mahupun tahun lepas.  Tahniah la kan. Aku baru dapat 2 subjek.

Kemahiran Hidup Bersepadu : 67

Bahasa antarabangsa : 80


Okay, bajet betul tulis bahasa antarabangsa. Sebenarnya hanyalah bahasa arab.  Memang tidak memuaskan hati. sekali lagi diulang  aku tak mampu dapat 9A. Ah lupakan.


Tadi kan kita kan tengok blog eijat..  

Title : You can't be a pencil to write someone's happiness

Kisah dia tentang dia terbaca status perempuan yang tulis pasal pencil tu lah. pastu diorang berkenalan. then, perempuan tu tetiba menghilangkan diri. Eijat pun tak tahu kenapa. Aku lagilah tak tahu. Ah perempuan tu, beria cakap friendship foreverlah apalah. Last-last kau yang tinggalkan eijat. 

Sebenarnya aku sedikit sedih sekarang ni. ex crush aku send love kat wall awek dia. Tapi cuma sedikit. Pastu cepat-cepat aku tengok blog Eijat. Macamlah blog dia tu boleh bercakap. tenangkan aku. Tapi, baca blog si aizat ni buat aku tenang sikit. Macam orang sewel je aku ni. 



Mood sebelum baca blog aizat





Mood selepas baca blog aizat


Ketahui perbezaannya. Good luck. ceh tetiba.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan