Sabtu, 11 Jun 2011

------------

helo helo. dah lama rasanya aku menyepi tanpa sebarang berita. aku bukan apa. aku cuma malas nak update. tgk si iman tu ha dah buat blog sendiri. mungkin kecewa dgn aku yg pemalas ni sbb x update update blog. biar lah aku ceriter pasal cuti sekolah yg cuma dua hari. erk. 2 minggu sebenarnya. tapi aku rasa mcm 2 hari jer aku cuti. mungkin aku pengsan selama 2mingggu tu. dgn si syasya yg x habes habes ckp dier dpt 2 minggu lagi cuti. aku x taau sama ada budak tu bergurau atau serius. mau tanya. malas pula. lebih baik aku tgk jer isnin nanti. aku sedar yg aku semakin naif sekarang. kengkawan aku permainkan aku. aku percaya bulat2. aku x tau kenapa ngan otak aku. mungkin orang iban dh amek otak original aku ni ha. aku harap dier anggap otak aku mcm anak dier sendiri. kasi dier mkn 3 kali sehari.

aku nk citerkan pengalaman aku kat sarawak

aku betolak hari khamis. dikala orang lain mengerah tenaga menjawab periksa KH. erk. mungkin diorang sumer da habes jwb waktu tu. aku yg pada awalnya mengambil keputusan untuk tidor di atas meja yg empuk. tersentak apabila melihat ayah aku dh berdiri dgn perkasa di hadapan pintu kelas. oh ya. KH susah bai!! menangis aku jwb. ntah sapa yg wat kertas tu. form 1 punye masok wei. aku dh la x blaja langsung form 1. rasanya mcm nk campak kertas tu kat bawah pastu ckp


"aku datang sekolah nak belajar. bukan nak jawab stupid exam ni."



dah campak kertas tu. amek beg pastu bla dari kelas. namun aku x mempunyai kekuatan untuk buat sumer tu sebab aku ni :







ah sudahla. nanti aku sambong mlm ni. mak aku x habes2 jerit suruh aku off. aku bukannya pekak lagi. aku boleh dgr. jadi diam dan x payah nk ulang kata2 ni:

" kau off skang. nanti mama amek. mama sorok laptop tu."

blablabla. aku nk jumpa doktor sakit jiwa lps ni. bai~ mlm nanti aku sambong












Tiada ulasan:

Catat Ulasan